15 med Paolo!

JAG HAR HAFT en tränings-DVD med Paolo Roberto liggandes i byrålådan i vardagsrummet lääänge. Och där gör den ju mycket nytta, eller!? Nepp! Men det finns inga ursäkter, 15 minuter till övers finns väl i allas liv! Så jag peppade igång mig själv. Det var riktigt jobbigt, samma övningar snurrar i 15 minuter med världens hajp-musik i dundertempo i bakgrunden. Kan säga att de 15 minutrarna kändes.
 
SEN BYTER PAOLO övningarna i ultrarapid för det är ju klippt emellan. En annan ska ju böka sig från och till varje övning, känns som man ständigt är efter ... men men, som han säger själv: "15 minuter på vardagsrumsgolvet är effektivare än 45 slö-minuter på gymmet." I snitt gör man 150 repititioner på ett gympass, det gör man på denna kvart också!
 
SÅ JAG BRÄNDE  av 15x2 minuter, hela skivan! Kändes tidseffektivt och jag blev supersvettig! Om man e nyfiken på mer av Paolo så har han en sida om 15 med Paolo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0