Härligt!

en massa hemmafix idag efter en promenad runt  Nickebo! Och nu är vi tillbaka på Nickebo för middag, bad och sol med grannarna :) härligt att det är 3 dagar kvar på semestern och värmeböljan håller i sig!

Skutan lördag 26 juli

Isabelle va rätt duktig och gick långt själv, sen fick Morgan ha henne på axlarma sistà biten upp till toppen! En fin dag på semestern! Puh var oxå med oss upp! En kaffe på toppen och sen traska ner och ta kabinbanan ner igen.

bad i åresjön och middag på broken innan åskan kom!

Härlig kväll vid Nickebo!

Rövarbyn i skule!

Igår svängde vi förbi rövarbyn på väg hem från Ö-vik! Och mötte upp grannaNa där! Så blev en massa lek för Isabelle som hade skitskoj! Idag när hon vaknade så grina hon "armbandet till rövarbyn är borta". Well - det kan man ju inte ha hela sommaren!

Högbonden, Norrfällsviken & Ulvön!

Från 10 till 19 har vi varit på havet idag! Fikat, badat också bjöd pappa på middag på Fiskarfänget på Norrfällsviken!

Halvtid på semestern!

Och vilket väder, så härligt! Idag har mäklaren varit hit och fotat vår bostadsrätt, dem ska ut till försäljning! Vårt älskade parhus som vi trivts så bra i!

Sen drog vi till smitingen och badade på eftermuddagen, sjukt mkt folk där! Sen ut å springa 5 km med M! Alltid en pers ;)

idabelke fick bada med grsnnpojken och vi åt räkor till middag, mys!
Städat Hela förmiddagen!
nsm nam! Middag ute i solen på altanen!

Smitingen!!

Ja just! Idag smitingen hela dan!

5 grillkvällar!

Vilket ksnonväder vi har! Brorsan kom i fredags då då blev det grillat och vin igen! De förfestade och gick ut men jag và hemma med Isabelle!

Swn lördag blev det stan! Hem och bada poolen och sola på baksidan! Morgan Fick rycka ut på jobb, en brand faktiskt :/ Trist! Sen vart det stadsfest för gänget men inte mig, men har haft supertrevliga kvällar ändå! En kanonhelg!

Idag grillade vi torsk i foliepaket till middag, va riktigt gott det med!

Grillkväll #2

I sköna vänners lag! Toppenväder å allt! :)

Grillkväll!

En mysig & bra dag! Börja med en pw, va på Willys och köpte ägg (som Morgan krossa under barnvagnen). Hann precis hem tills regnet kom!

ikväll middag me Goa vänner & har lyckats sälja vår motionscykel som aldrig används! Wee!

LCHF-klubbens bröd!

Jag har slutat med LCHF men brödet ska ändå smakas! Nu blir det en pw med Sofia och sen hem för frukost! :)

3:e veckan nu!

Måndag nu, känns Skönt va ledig och inte ens halva semestern har gått :)
igår va vi på smitningen innan regnet kom! Också röjde vi upp och packade upp våra resväskor! Drog ut och sprang och efter 3 km kom världens störtskur!
skönt med regn och rensa luften från pollen el va de är, VM- kliar i mina ögon! Men ni kan solen få komma igen!

I en annan del av Köping?!

Vi har besökt många ...Köping under semestern! Idag blev det tre! Hotellet i Norrköping. Sen hälsa på morgans morbror med fru i Linköping! Sen åkte vi upöver igen mot Nyköping, åt middag och ha handlade med oss lite mat! Då ska vi bo i Tystbergà nu i två nätter! Imorgon kommer Tomas & Jadis hit oxå :)

Kolmårdens djurpark!

Shit vilken värme! Men ändå en bra dag! gardering från Järna imorse också har vi varit på Kolmården.  Bamses värld gillade Isabelle!
checka in på hotellet och middag Där!

Järna nästa!

Sitter i bilen! Drygt 20 mil kvar till första anhalt! Isabelle fick sig en happymeal med en lika drake i så hon är LYCKLIG och mätt!

Söndag!

Tvättar, städar och njuter av solen! Isabelle har fått inviga sin nya pool också! Började dan med 5 km löpning, så jäkla skönt!

Äntligen!

Sol och Bad! Och vet ni vad? Haft en kanonbrA dag! Känns att vi har semester nu :)

Livsnjutare!

Hos mormor & morfar!

Vi åkte upp till mina fövärldrar igår, jag och Bell! Så vi har umgåtts en massa, god mat å gott fika!  Imorse tog vi en promenad, sen kom min morbror och hälsa på- fick en 30-års present! En fin vinkaraff! Inte dåligt !

Sen har vi varit till min mormor, Isabelles gammelmormor! Det är coolt, snart 90 och så pigg! Bor hemma och har en skön inställning till livet! Imorgon ska vi åka hemöver igen! Hoppa det blir sol i helgen! :)

Sommar!

1 juli komed lite sommarfeeling! Äntligen!!

Vi har bakat vårt livs första cupcakes! Busat med grannpojken, på sommarparken och med mormor och morfar! Härlig dag!