Tröttmössa!

NU NÄR DAGIS och jobb har dragit igång på allvar är allt inte så enkelt längre ... Den nya avdelningen med "storbarn" på kör slut på lilla Bell. Igår kom hon hem vid 17.15, vi åt middag och innan 18..30 slocknade hon. Och sov till 07,00. Det innebär att jag tillbringar ungefär 2 timmar me henne på en dag. Knappt. Och jag kan säga att hon inte är på sitt bästa humör när hon är tröttare än tröttast ... mellan hämtning och läggdags dvs. Ikväll ville jag gå ut på området för att slänga sopor och hämta posten:
 
- Vi går och hämtar posten
- Neeeej, jag vill vara hemma mamma!!
- Men det tar ju bara 5 minuter
- Nej, jag går inte ut, jag vill va hemma och titta på TV!!
 
Trött då!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sötknoppen! 😙

2014-08-19 @ 20:27:05
URL: http://mammasbusfron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0