Så skönt med helg!

Längesen jag skrev här nu! Den här veckan som gått har varit intensiv men rolig! Onsdag och torsdag hade jag turen att få gå på två olika seminarier inom kommunikation, ett pm klarspråk och det på torsdagen om intern kom, matknadskom (digitalt DNA). Jättekul! 
 
I fredags jobbade jag lite kortare och sen kom mamma och pappa hit! Vi käkade middag tillsammans, GI-lasagne med chevreost och hjortron/glass till efterrätt. isabelle har blivit himla  förtjust i morfar, alla knäppa bus! 
 
Igår förmiddag en kort löprunda och sen va jag och Isabelle och uppvakta en liten 6-veckors sötskrutt På em! Så liiten, kan knappt minnas att I varit så liten. Han var supersöt. stortjejerna busade och sen tog vi en promenad med vagnarna i de härliga höstvädret! Jätteskönt & en trevlig lördag blev det! 
 
Nu ska vi se vad söndagen bjuder på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0