Målat trappen!

 
SOLOKVIST HEMMA SÅ jag har passat på att fiffa. I två år har jag velat ha en vit trappa istället för den hemska och mörka furutrappen! Sååå ... jag slog slag i saken själv! Började på fredag efter jobbet, slipa slipa och slipa-. Fortsatte slipa på lördag förmiddag, tog ett break för en date med en kompis i Birsta + handla mera målargrejjer där.
 
MÅLADE LÖRDAGKVÄLL. MÅLAT SÖNDAGFÖRMIDDAG, sen en promenad med Sofia och därefter fortsätta måla! Så man kan säga att i stort sett hela helgen gått åt till detta - men känns som jag blir nöjd när det är helt klart! Ska måla trälisten ett eller två varv till, och måla klart räcket och ledstången, de ligger i vardagsrummet just nu.
 
DEN HÄR GÅNGEN lade jag pengar på RIKTIG färg och det är jag glad över, den är sååå mycket bättre! Färg man köper på tex Rusta täcker inte lika bra + att den är tunnare och rinner mycket mera. Beckers is the shit. Så lite drygt en 1000-ing går "nya" trappen loss på! Ochett grundlager + 2 lager till med vitfärg så var trappen klar.
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Sccccchnyggt! Vilken skillnad! De där gjorde du bra.

2013-10-21 @ 12:10:22
URL: http://bebisimagen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0