Fokus!

BLIR LÅNGT MELLAN inläggen här ... men jag är en sån som kör full fokus på det jag är insnöad på just för tillfället ... just nu, bara massa jobb i mitt huvud! Men det är också otroligt roligt. Idag har jag skrivit och layoutat ett nyhetsbrev som ska ut till prenumeranter ... fullt fokus på det!
 
HAR ÄVEN VARIT till frissan idag och fått håret toppat, typ en 2 cm, rätt nice!
 
OCH TRÄNINGEN GÅR ju dåligt med då man är sjuk, annars är det det som brukar kretsa i skallen på mig också. Nu är det OFF OFF OFF! Mår fortf. inte 100 men är bara lite småförkyld så ingen fara alls! Men jag ska vila mig i form innan jag kör på med nån träning denna gången!
 
JA OCH IMORGON är det fredag och sen är det heeeeelg! Så härligt! Välförtjänt! Blir en tripp till Isabelles mormor och moffa förhoopningsvis. Kanske lite shopping och så ... hoppas det blir nåt sköj! Och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0