BVC, jobb & gym!

IMORSE BÖRJADE LILLFIA och jag dagen med ett besök hos BVC, det var dags för 18-månaders vaccinationen. Gick bara bra och jag fick agera expertråd till sköterskorna som vill ha fler listade hos dem! Sent ska synden vakna ;)
 
IAF VÄL PÅ jobbet så var det full rulle, satt kvar till nästan 19 och fick en massa gjort. En sväng på gymmet, ite spring på löpbandet och cross trainer, sen helt död! F-n att man skulle vara sjuk i typ två månader ... känns som formen är sämre än nånsin! Men men ... bara streta på. Nu har jag börja käka Vitamin tabletter, omega 3 och ett par andra universaltabletter så jag inte ska bli sjuk igen! *håll tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0