Stadsfest och trevligheter!

EN HÄRLIG HELG till ända! Stadsfesten i fredags där lillgumman fick dansa loss till "Smultron och sång", det gillade hon skarpt! Sen var det godisregn som pappan i familjen gick all-in på! Det tyckte han var kul ... ha ha! Lite grillning på kvällen och sen på lördan tog jag en sväng på gymmet innan brorsan kom. Så har han varit här ända tills ikväll! Superkul!
 
FINA GRANNAR KOM över med gofika idag, annars har vi inte gjort så mycket. Två bakis karlar ... Det här var första året som vi inte lyckades skaffa barnvakt och som inte jag tog mig ut på stadsfesten på kvällen. Men jag överlevde ändå! Och känner mig oförskämt pigg med en tös som plötsligt börjat sova till 07.30 vissa mornar ... då får man va nöjd!
 
BLEV EN PW och en kopp te med Sofia ikväll ... så nu laddar vi för Birsta imorgon!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0