Rise and shine!

IGÅR HADE JAG ont i huvvet typ hela dagen, släppte lite på eftermiddan men ändå skum känsla ... skippade träningen igår och for en sväng på stan på förmiddagen istället. Är ju så mycket REA nu och det är ju inte helt fel. Hittade en one-piece till I för typ 120 spänn, en marinblå kofta till mig själv för typ 60 spänn, en BH för 50-lappen (ibland äre bra med små bröst, ha ha) ja och lite annat smått och gott!
 
IDAG FICK JAG faktiskt sova till 8:00, så jädra skönt, vet inte när det hände sist. M var superduktig och knatade upp med I klockan 5:00 när hon vaknade första gången! Herregud när ska ungen börja sova på morgonen?!
 
SÅ IDAG BETYDLIGT piggare om man säger så ... tänkte träna en sväng nu alldeles strax när lillgumman ska sova! Upptäckte att jag hae fler träningsprylar i mina gömmor här hemma ... är ju kul när man har lite redskap!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0