Fredag!

ÅH EN SÅN härlig dag, känns som jag fått MASSOR gjort på jobbet! Stämt av grejer och fått klartecken, kommit framåt liksom - det händer grejer! Också jobbade jag över i nästan två timmar, plus 30 minuter på lunchen så det blir ju nästan 2, det! Och nu har man äkta fredagsfeeling, skönt med helg ändå. Olga Rönnberg skrev på sin Facebook att hon skulle käka godis och dricka ett glas vin. Hmmm tror jag unnar mig en öl jag med ... inget godis blir det, är inte ens sugen men en öl.
 
IMORGON SKA JAG träna tänkte jag, hoppas det blir mildare så ska jag leta fram skidorna och ha skidpremiär för säsongen! Och på kvällen blir det ju tjejkväll, how nice!
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0