Dag 9 av 365!

IDAG HAR JAG laddat upp mina förebilder i 12-månaders programmet. Helt gräsligt otäckt vad fort man tappar formen, jämförde dem med slutet på november när jag hade fightats i typ 30 dar och man ser skillnad. Men hey gick ju lika fort att komma dit! =)
 
HAR IAF KÖRT igenom wold of shape passet idag med. Som första cardipass körde jag löpning ute i 8 minuter, sen motionscykeln hemma på det! Fick lite sällsis av M också, han är bra att peppa nu! Me like! Har träningsvärk lite överallt men värst är det i rumpan sen gårdagens PT-challenge pass på gymmet! Fokus igår var ben. Finns det nån jobbigare kroppsdel att ha träningsvärk i? Tror inte det ... utfall, utfall med rotation, upphopp, djupa jacks och sneda grodhopp är lite av vad som framkallade känslan i min rumpa just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0