Övningarna på dagens pass!

5 min löpning
 
  • crunch med rak rygg
  • sidoplanka
  • reversed crunch
  • rotation med böjda ben
  • krysslyft
  • ländryggslyft
 
5 min löpning
 
  • armhävningar
  • bred knäböj
  • Biceps curl
  • Bred knäböj
 
Cross trainer 5 min
 
  • Axellyft
  • Knäböj
  • Simma på rygg
  • Bredknäböj med enarmsrodd
 
5 min löpning
 
OM NI VILL ha lite inspiration på övningar tänkte jag ;) Totalt blev det 20 minuter kondition också men det känns inte så jobbigt när man delar upp det på 4 korta snuttar! Däremot svettades jag som en gris för man får rätt hög puls genom hela passet. Sprang på 5-minuters tempo, 12 km/tim. Och allt som allt tog det här nästan 45 minuter. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0