God morgon!

IDAG BLIR DET VAB för mig. Och just nu så ser vi som bäst på Teletubbies och Bolibompa! Teletubbies är verkligen I's favoritprogram just nu! Och käkar frukost, I gröt och jag musli/yoghurt, äggvita, gurka och kaffe!
 
IGÅR VAR JAG på spinningpass på eftermiddagen, det känns i mina ben idag. Men det var riktigt kul för vi var en full sal. Hur ofta händer det? Ofta kanske vi varit 10 pers men nu var det 25 pers som svettades ikapp på cyklarna! Och musiken var superbra, mycket sita/stå och intervaller. Så det kändes verkligen att man fick upp pulsen! Sjukt svettigt!
 
FUNDERAR PÅ ATT anmäla mig till Vasaloppsspinning faktiskt! Pallar arslet 4 timmar på en cykelsadel?!
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är ju tokig människa :)
Men du gör det bra :)

Svar: Ha ha tack =P Eller nåt!
christinalicious.blogg.se

2013-02-18 @ 11:57:37
Postat av: Nathalie

Du är ju tokig människa :)
Men du gör det bra :)

2013-02-18 @ 11:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0