Dag 7 på 12-månaders programmet!

JAG HAR MAILAT med World of shape och började om mitt 12-månaders för en vecka sedan. Eftersom jag varit sjuk så mkt i januari och även en sväng i början på februari så har jag ju inte kunnat träna. Och inga framångar i programmet! Så nu är det mera motiverande att köra på igen! Och nu går träningen bra!
 
IDAG BLEV DET dock bara halva passet, körde 30 minuter när I sov en sen så vakna hon och var ledsen och alldeles genomblöt av febersvettningar så då lade jag ner träningen där ... såklart! Nu sitter jag och väntar på att M ska komma hem och jag ska åka och jobba ett par-tre timmar.
 
SÅ NU ÄR det 326 dagar kvar av programmet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0