Äntligen!

VAR IVÄG OCH tränade ikväll och ikväll kändes det inte som om jag var en elefant som stod på ett löpband utan det gick hyffsat bra faktiskt! Kunde springa på lite och tänka på annat, har varit halvtungt ett tag men idag fick jag lite flyt! Dagens träning blev:
  • 14 min löpning, typ 2.5 km i varvat tempo
  • Styrka överkropp
  • 7 min cross trainer
  • core övningar
INNAN TRÄNINGEN VAR jag och handlade, mest en massa blöjor och annat kul. Så stöp jag på äggvita på flaska, har letat det förut men aldrig hittat! Slipper man slänga en massa gulor, + enkelt att mäta upp om man ex ska laga proteinpannkakor eller nåt. 1 dl är lika med 3 äggvitor ungefär! Great! Betyder att en flaska är 30 ägg! Och 30 ägg är sjukt mkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0