Borta bra men ...

... HEMMA BÄST! JA, det tycker jag i alla fall när man väl kommit hem så är det skönt!
 
JULHELGEN VAR VI ju två nätter hos mina föräldrar och firade jul och sen har vi varit i Duved till nu, vi kom hem nu i eftermiddag. Hann med att handla nyårsmaten och köpa lite öl och skumpa på systemet innan vi kom hem också! Typiskt att va på affärn när ALLA andra är där!
 
VI HAR VARIT OCH hälsat på Morgans mamma varje dag, hon ligger på ett korttidsboende och är lite krasslig. Sen varuit ute och busat, åkt snowracer, skidor och M och jag var ut en kväll också! Skoj! Vi har verkligen haft det superbra! Sitter och laddar för att ge mig ut och springa nu, men är egentligen inte alls sugen ... 2 grader kallt ute och jättemörkt! Men jag känner mig tokrastlös efter många timmar i bilen idag ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0