Tapout 2 & massa annan träning!

Det märks att "efter-semester" hysterin börjar komma nu! Ni vet när gymmet svämmar över av folk och man knappt får till att boka in sig på ett pass för det är knökfullt. Jepp! Jag var på spinning kl 7.00 imorse och där var vi 15 pers. Tidigare pass har vi varit kanske 3-4 stycken på spinning! Men det blir man ju pepp av oxå, att flera svettas och flåsar ikapp! Det var iaf ett grymt bra pass och jag är toknöjd med veckans träning! 
 
Vi körde andra delen av tapout i onsdags oxå, boxindpirerat + en dvd med 16 minuter magövningar, mådde så illa jag trodde jag skulle kräkas! tuff men kul träning är det, tapout! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Grahn

hello
har du köpt dvd filmerna? får man låna o testa? :D

2013-08-09 @ 17:14:49
URL: http://alnomamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0