En härlig augustihelg!

KOM HEM RÄTT sent på fredan från Stockholm men fick lite sovmorgon på lördan! Och när vi var igång så var vädret rätt kasst så vi åkte ner på Drakborgen i Sundsvall. Gjorde Drakborgen och sen käkade vi lunch. Medan I sov hann vi med en kaffe på café Charm, shoppa ny väska + nytt band till Tapouten så både jag och M kan träna med olika motstånd. Sånt, så nu har vi både light, medium och hard.  Från Casall.  
 
PÅ KVÄLLEN VAR vi bjudna på kräftkalas så vi åkte dit vid 18, enda missen att nån var tvungen köra och den lotten gick till mig ;) Men annars var det skitkul, jättetrevligt med mkt folk och god mat. I tyckte nog också det var en höjdare att leka med alla barn på gatan och hoppa studsmatta. Mkt nice!
 
SEN PLUSSET FÖR att jag körde, stack ut på löprunda så fort M vaknade till liv imorse, så jävulskt härligt! Kände jag behövde röra på mig efter 3 dar utan nån träning överhuvudtaget. Det blev en skön runda på 12 km, hann tänka på massa saker och rensa skallen! Ömsom sol och ömsom moln, perfekt springväder! Nu sover I och jag ska slänga mig i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0