Torsdag!

SHIT VAD DEN här veckan har gått fort! Hänt en massa roligt! Både på jobbet och privat! En höjdpunkt var dagens besök på Hela huden, bli ompysslad i 1 timme och 45 minuter, superskönt och nu känns hyn liiiite fräschare och renare! Hon är toppen!
 
IGÅR FICK JAG hem mina prylar jag beställt, ID bare minerals foundation för typ 200 kr styck när de annars kostar omkring 450 kr. Det är också toppen! Sen att det gick topp-bra på min föreläsning om kommunikation och kommunikationsplanering inför 17 pers är också topp ... och imorgon är det fredag, I'm so happy! Oh just, har hunnit med två gympass på lunch i veckan och en löpsväng också. Idag blev det på lunchen, lunchträning är härligt! Så har man hela kvällen fri sen =)
 
VAD GÄLLER LILLGUMMAN så har hon börjat surra på nåt helt otroligt! Hon har pratat mycket ett tag men nu är det liksom non-stop, kul! Idag sa hon flera nya saker!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sant! När jag ska hämta mina skruttar så kommer I och berättar en massa, varje dag! Lill sötnosen! :-D

2013-04-25 @ 20:53:40
URL: http://mammasbusfron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0