GI-metoden!

Har kört strikt GI nu helà den här veckan, inte en enda liten kolhydrat har slunkit ned! Det betyder alltså inget socker och inget mjöl. Ingen frukt, pasta, ris eller potatis. Gött det! Var jobbigt häromdan men nu känns det bättre! Är så lätt att det där sockermonstret tar över å namn blir småsugen... Men bara man kommer ur det så rullar det på! Fokus på bra grejer och inte på det som är förbjudet!!
 
Med bra grejjerna menar jag: grönsaker typ broccoli, spenat och sallad, ägg, makrill, lax, kött och kyckling! Och lite nötter! Följer ett 7-dagars recepthopkok från Amelia å det är tom. roligt att laga mat igen! 
 
World of shape började kännas lite ensidigt och jag klarar ingen mera kvarg! 
 
Ska dela med mig alirare recept framöver på Superfin GI-mat! Sen så äre inte första gången GI för mig, åt det för 3-4år sen oxå och vägde i en period 10 kg mindre än jag gör just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0