Underhålla en 1-åring!

3 DAR PÅ dagis och jobb har gått bra! Lite drygt är det på morgonen att I vaknar innan mig oftast, typ vid 5 eller strax därefter. Och hon skulle ju lugnt kunna sova minst 1 timme till. Hade varit kanonskönt att få ducha och göra sig klar i lugn och ro. Istället springer man och jagar henne halva tiden och är helt svettig innan man kommer iväg ... Också är hon ju aptrött på kvällarna nuförtiden så varför inte sova lite till?!
 
TÄNK NÄR MAN kan sätta henne framför Bolibompan eller nåt, vad skönt! Sen vill jag snart börja måla i målarböcker, bygga modellera och göra pärlplattor och sånt! Ha ha! Tur jag fick en tjej =P
 


Kommentarer
Postat av: Tess

Vill inte Isabelle göra det så älskar jag allt sånt:D

2012-09-12 @ 23:12:06
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0