Tjejmilen 2012!

KAN SÄGA ATT det var en blöt upplevelse med mycket köande - köande både till att hämta nummerlapp och till bajamajorna. Genomförde loppet ändock på 57:22. Och hade en trevlig kväll i Stockholm! Nu är vi på hemmaplan igen och det har varit en bra dag idag och en bra helg, fast jag är lite trött. Kvällen igår spenderades på restaurang och bar på Sturegatan ... såg Magnus Uggla på krogen.
 
OCH FÖRRESTEN UNDER loppet såg jag Hasse Aro och sedan Peter Magnusson i Hey baberiba. Lite kul!
 
SKORNA VET JAG inte vad jag ska göra med, de stinker gammal surlera, de sista 100 metrarna innan målgång var bara blålera, typ slask och skit som skvätte fulla ryggen och ja ... man blev dyngsur om fötterna ...
 

Kommentarer
Postat av: Jannice

Du gjorde det bra som tog dig runt! :)

2012-09-02 @ 21:13:38
URL: http://nicki.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0