L Y X F R E D A G!

NÄR VAR MAN ensam från 07.30-13.00 senast?!
 
LÄMNADE ISABELLE PÅ dagis tidigt imorse och sedan åkte jag direkt på affären och handlade, åkte på gymmet och tränade 1 timme, sen hem och duscha i lugn & ro, fiffa på härhemma och ringde lite telefonsamtal. Tvätta och städa lite. Hämtade hem lillgumman från dagis och sen kom S och E över på lite middag och fredagmys. Skittrevligt! Snacka om att jag är nöjd med dagen! Och allra mest nöjd är jag över att kunna gå på jobbet på måndag och känna mig lugn. Fröknarna tycker hon är sååå duktig!
 
IDAG HADE DE haft rörelse till musik, som hon glatt hängde på med alla 2, 3, 4 och 5-åringar! När de berättar sånt och visar foton från dagen så blir jag överlycklig!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det låter helt toppen! En lyxfredag, precis vad du förtjänar!

Svar: Ja, toppen! ja, kanske det =)
christinalicious.blogg.se

2012-09-08 @ 00:24:59
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0