Endorfinstinn pigg 90-åring!

KÄNNER MIG SOM tant Agda liksom ...
 
NI VET NÄR man rör på sig och det gör ont i varenda muskel!? Typ gå i trappor och sätta sig på toastolen är riktiga hemskheter ... Men vi har haft himla skoj, härligt och svettigt! Ätit massa god mat och tränat 10 pass på tre dagar! Underbart! Snacka om träningsglädje!
 
NU ÄR JAG iaf hemma, morgonen började med MTB i ca en timme och sen 30 minuter corepass på det! Sen åkte vi hemöver ... har käkat middag och umgåtts med la familia ... nu ska jag däcka i soffan framför en fim.
 
BÄSTA PASSET VAR Crossfit. Två manliga PT:s manade på oss vid varsin station som det var 250 meter emellan att springa. Station 1: 15 armhävningar, 10 planka med benlyft, grodhopp sen springa 250 meter ....
 
STATION 2: 15 knäböj, 10 höga knän, 10 utfall och 10 vadpress, sen springa igen ... Så höll vi på i en timme! Och fuskade man så var PT:n där och påpekade det, ha ha! Dessutom var det ösregn när vi körde, riktigt grispass, lovely!! Totalt blev det 4 km löpning unde det passet ...

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

roligt att du kommenterade hos mig! ja visst var det en kul helg! ser fram emot att komma tillbaka för lite längdåkning senare i höst. :)

2012-09-27 @ 21:44:37
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0