Träna på 17 minuter!

ÄR HEMMA FÖR vård av barn idag (ögonfluss comeback) så då passade det fint med lite lunchträning när I sover! 10 minuter på cykeln + tränings-DVDn "träna på 17 minuter" med Caroline Gym Glam Nilsson. Bättre än inget iaf, lite som ett corepass på gymmet! Det riktigt svider i magen efter alla crunches, benlyft och plankor! YEAH! Då kan jag med gott samvete åka på Pecha Kucha night ikväll!
 
NÄR JAG KÖRDE den här DVDn första gången efter förlossningen minns jag att jag knappt pallade nånting, det var så sjukt jobbigt. Om man jämför så är det en otrolig skillnad, har verkligen fått en annan styrka i bålen nu! Thank god så som jag slitit!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja den ska jag kolla upp, 17 minuter har vi väl alltid tid till?

Här hemma har Alva lyckats vila i vagnen i 2 timmar. Grymt måste jag säga!

2012-10-22 @ 14:06:35
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0