PT-challenge!

PRÖVADE ETT NYTT pass idag som jag aldrig kört förut, PT-challenge! Har hört att det ska vara grisjobbigt så var inställd på det (a la Crossfit i Högbo) men sååå farligt var det inte. Även om det var liknande upplägg som cross fit/funktionell träning. Det var skitbra pass och man svettades hur mycket som helst. Olika stationer där man kör i 6 minuter, 1 minut vila och byte till nästa station efter det.
 
BLAND KVÄLLENS ÖVNINGAR kan nämnas armhävningar, burpees, utfall, grodhopp, plankan, sidoplankan, höftlyft med mera. Det var kul med lite nya twister på övningarna, typ utfall var med stång ovanför huvudet osv. Kul kul! Sen verkar det som om de flesta gått slaviskt på detta för på slutet klappades det i händer och så, lite kul! Fick en "high five" jag med från en av brudarna!
 
High five! Bild: fotoakuten.se
 

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag har gått på PT:n några gånger jag med och det är sjukt kul!! :D

2012-10-11 @ 21:16:18
URL: http://nicki.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0