Nya träningsappen Casall T.O.D

HAR JU HAFT mycket hemmatid den här veckan, VAB, inte minst när I sussat mitt på dagen har jag haft tid. Häromdagen laddade jag ner CASALL's nya träningsapp Casall T.O.D. – Training of the day.
 
TRÄNINGSAPPEN HAR FOKUS på tuff hemmaträning som tränar både styrka och kondition.Man kan välja hur länge man vill träna och vilket program. Testade ett 30 minuters långt program där man skulle ha matta och hantlar. Hade inga hantlar men de behövdes bara till en av öningarna. Sååå ... tufft var det minst sagt. Man behöver inte åka på gymmet för att svettas som en gris! Utfall, plankor, grodhopp och knäböj i en salig blandning. + för att man får videoinstruktioner till programmen.
 
ATHELTIC PLANK JUMPS var väl den övning som kändes svårast (för att inte säga omöjlig) kände mig inte vidare graciös. Fick ta det lugnt för att inte hoppa som en elefant och väcka den stackaren som sov på övervåningen ...
 
NEDRE BILDEN ÄR plank jumps. Men det här är nog bland det bättre jag sett för hemmaträning! Fast jag inte är så förtjust i hemmaträning ... det blir nästan aldrig av för mig, jag måste komma iväg på gymmet!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

downloading.....

2012-10-05 @ 14:12:37
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0