God morgon!

EN RIKTIG SKITMORGON om jag ska vara ärlig! Isabelle vaknade 5 och har varit supergnällig, måttet rågades då hon dessutom kantrade med sin leksaksbil och stötte käften i handtaget, fin fläskläpp! Och jag känner mig småförkyld ...
 
MEN MEN NOG om detta, snart börjar Fitnessfighten. Fick kostprogrammet igår så jag kikade lite på det. I eftermiddag tänkte jag åka och handla. Blir mängder av Kesella, även M ska käka enligt kostschemat! Blir kul att se vad han tycker, själv står jag ut med det mesta i matväg.
 
  • Kesella
  • minikeso
  • lätttyoghurt
SÅNT SOM JAG inte brukar käka alltför ofta annars men nu blir det andra bullar!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja det är mycket roligare att göra sånt tillsammans =)

2012-10-30 @ 12:23:25
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0