Fitnessfighten!

HAR FUNDERAT ETT tag på att anmäla mig till Fitnesfighten. Komma i form på 30 dagar, fettförbränning och fina priser som lockar + att det är en rejäl utmaning. Man ska träna 1 timme om dagen i 30 dagar samt följa ett strikt kost- och träningsschema som man får anpassat till sig. Skulle också va galet kul! 21 dagar kvar till nästa start, start för novembers månads fight! Funderar vidare, nån annan som har kört? Eller är intresserad att fitnessfighta?
 
LÄS MER PÅ world of shapes.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hmmm... Kanske skulle vara nåt för mig...??? De anpassar ju individuellt, så... Tar mig en tänkare jag med. Hade ju varit toppen om jag hade klarat de sista cm!! :-P

2012-10-11 @ 12:21:46
URL: http://mammasbusfron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0