Aftonbladet Wellness om Fitnessfighten

STÖP I DEN här tidningen på affären idag, där det står 30 dagar till drömformen, alltså med World of shape. Så den var jag ju bara tvungen att köpa, det är ju 31 dagar kvar till drömformen nu ;)
 
DE HAR VERKLIGEN lagt ut hela kostprogrammet, massa träningsövningar och allt i artikeln, två hela uppslag handlade om Fustra och om PT:n som kommit på den geniala metoden för att nå drömformen! Ska bli kul att testa om det funkar på mig med! Träningen såg väldigt basic ut, plankor, höftlyft, knäböj, ja you name it. Men det är klart det kommer att känna på att träna i 30 dagar.
 
SEN STÅR DET även att man kommer se skillnad om man är strikt, planerar bra (inköpslista) och kör hårt med träningen. Och sedan räcker det att man kör liknande träning cirka var 3:e dag för att upprätthålla resultatet! Oh give me!
 
JAG HAR REDAN börjat käka lite som kostschemat säger, och vägde middagen idag! Tyvärr har det blivit dåligt med träning för jag känner mig inte 100 pigg ... men innan torsdag hoppas jag vara på banan igen och laddad till tusen!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Du inspirerar! Blir sugen, fastän jag har noll koll vad det är du hoppat på:P

Svar: www.worldofshape.se där står det!
christinalicious.blogg.se

2012-10-30 @ 22:12:35
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0