Smekmånad!

THE HONEYMOON IS over och nu är det tjurskallen som kommer in i bilden! Från början flödar entusiasmen över ngt nytt, man handlar en massa nyttig mat, läser på, lär in träningsschemat osv. Nu ... nu äre bara att köra på! Smekmånaden är över och idag var jag tom. sugen på blodpudding. Bara för att jag INTE får liksom ...
 
SKÖNT ATT HELGEN är över iaf och att man klarat den utan problemas. Så mkt som lockar på helgerna, vin, godsaker & utsvävningar. Men jag är övertygad om att varför jag aldrig får ngn förändring trots träning osv är att man alltid svävar ut för mkt på helgen. Sååå nu håller jag på tagga för gymmet och för det 12:e Fitnessfighten passet i ordningen. Dagens nya övning är *tadaa* ARMHÄVNINGAR. Får se om man klarar alla 15 på tå eller om man ska köra knävarianten!
 
YES, OFF WE GO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det? Jag körde knävarianten ja!

Svar: Körde 8-10 stycken på tå och resten på knä!
christinalicious.blogg.se

2012-11-12 @ 19:17:07
URL: http://Theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0