Nu kör vi!

YES, NU ÄR vi igång med Fitnessfighten! Härligt! Motiverad är jag så nu är det bara att göra kosten framförallt till en vana. Började lite stappligt imorse med frukosten, jag & I försov oss men jag fixade frullen ändå och slängde i mig den.

Musli

3 dl naturell lättyoghurt

2 äggvitor

Lite gurkskivor

Kaffe mé en skvätt mjölk

PÅ DEN FRUKOSTEN blir man dundermätt kan jag säga! Men tills imorgon måste jag komma ihåg att koka äggena istället dan innan. Mycket godare med kokt äggvita (som man petar bort gulan) än att steka två äggvitor. Åsså blire ju mindre fett …

MEN PROPPMÄTT ÄR jag och snart är det mellis, minikeso med hallon har jag med. Och till lunchlåda har jag med bulgur, kokt allaska polockfilé och en massa grönsaker.

IKVÄLL BLIR DET första träningspasset! Tror även jag ska hinna en sväng på stan ikväll för det var ju shoppingkväll mellan 18-20.00 med fina erbjudanden. Får se hur det passar in i schemat! *pepp pepp*


Kommentarer
Postat av: Anna Grahn

oojojoj vad taggad jag blev :) ska man äta så mkt ;)

2012-11-01 @ 13:20:45
URL: http://alnomamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0