Målet är uppnått - dag 30!

IDAG ÄR EN fantastisk dag! Jag har nått min "idealvikt" igen, det behövdes ett strikt och bra koncept för att lyckas med det, för att komma åt de där sista sega kilona. Gick ner en del innan sommaren också men det har kommit tillbaka ... jag körde då med naturdiet + min vanliga träning som varit av blandad kompott. Det här känns ju mycket mera varaktigt och en bra metod, tack Fustra och World of shape för det! Det har liksom varit en knuff i rätt rktining och mot en ny livssti! Jag kommer att fortsätta med både träningspassen och kosten nu framöver men tillåta en del utsvävningar på helgen, och då inte helt insane fre-söndag utan kanske på lördan eller så ... Kommer träna annat också men även lägga in såna här pass och styrkepass med mer konditionsträning insprängt i passen.
 
TACK OCKSÅ TILL er fina tjejer som har kört tillsammans med mig i november, tränat med mig och pushat på! Bara vetskapen om att man är flera gör det hela mycket lättare. För det har inte varit lätt som en plätt alla gånger. Under Fitnessfighten nu i november har jag gått ner sammanlagt 4,3 kilo - hard work pays off. Sen känner jag att kroppen fått en annan form också och det är ju sånt som inte syns på vågen, tex att jeansen sitter bättre, både i midjan och över rumpa/lår. Lär vara alla dessa KNÄBÖJ man ska tacka för det!
 
I NOVEMBER HAR jag:
haft en vit månad
inte ätit något godis/socker
sprungit ungefär 60 km
tränat 1800 minuter
käkat 15 (!!) kg kvarg/minikeso
Gjort nästan 2000 knäböj
Stått i plankan i sammanlagt 1,5 timme
... PUSS & KRAM FRÅN EN OERHÖRT GLAD TJEJ!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha 15 kg kvarg. Helt sjuka siffror du fått ihop! Grattis!!

2012-11-30 @ 23:12:18
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com
Postat av: Anna

snyggt jobbat!!!!!!

2012-12-01 @ 19:10:42
URL: http://alnomamman.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0