Lill'lördag idag!

Isabelle i sin nya stol, som hon mest annars klättrar upp och ner i!
 
GOD MORGON DÄR ute, här har det varit en ovanligt lugn morgon och vi har käkat frukost i lugn och ro, jag & I! Har tom. 5 minuter över idag, händer inte ofta då man har en liten knodd att jaga hela tiden. Ute blåser det storm så promenaden ner på jobbet känns inte såååå lockande ... Ser fram emot lunchträning idag, undrar vad det är för ny övning man får. Har träningsvärk i baksida lår nu. Men skam den som ger sig, på lördag har det gått 10 dagar så då blir det formcheck med foto, mått och vikt. Spännande!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Söt hon är!
Jag tänkte försöka låta bli att mäta och väga månaden ut! Får se om jag lyckas hålla mig:P

2012-11-07 @ 07:51:45
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com
Postat av: Anonym

ooo vad roligt :) vad duktig du är!!

2012-11-07 @ 08:38:47
URL: http://alnomamman.bloggplatsen.se
Postat av: Anna Grahn

ooo vad roligt :) vad duktig du är!!

2012-11-07 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0