Halvtid i Fitnessfighten!

SÅ JÄDRA NÖJD med kvällen! Fick till ett grymt bra pass på gymmet och istället för att köra 10 minuter löpning från början så tog jag endast 5 minuter. Körde styrkan, cardion som vanligt cross trainer, och så avslutade jag med 5 minuter löpning. Detta för att mina ben är så slutkörda på löpningen! Men det funkar ju detta med, totalt blev det ju ändå lika mycket cardio tränat. Och efter träningen glupskade jag i mig lite minikeso och drog på Hilmas för en fika, blev en kopp grönt te med smak vanilj, skittrevligt var det!
 
NU HAR HALVA tiden gått och egentligen det värsta jobbet för nu är kroppen inställd på att bränna fett, det är nu resultaten kommer känns det som! Och jag älskar den här kosten med mindre kolhydrater, kanske börjar bli aningen less på kvargen men då kör jag nåt annat som tillbehör så funkar det med! Och sen smider jag planer på fortsättningen ... det får inte blir en svullardecember med ALLADDIN-askar hit, lussebullar dit och knäck i stora lass liksom ... Man mår ju sååå bra av att käka nyttigt och utan massa tillsatser och skit!
 
FASTÄN JAG IDAG på jobbet satt och drömde om tuggummi, FUN-light, Coca cola light och annan skit. Jag är nog/har varit beroende av sötningsmedel ...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0