Dag 9 - Fitnessfighten

INGEN PROMENAD I parken, tyckte M om träningen. Jobbigast tyckte han nog att höftlyft med ett ben var. Men det var kul att träna en sväng med honom på gymmet i eftermiddag. Sen när vi kom hem, hämtat I på dagis, så blev det middagslagning. Tog ett tag att fixa FF-burgare men shit vad goda de blev! Det receptet måste ni testa!
 
150 GRAM ÄLGFÄRS, massa rödlök, 1 tsk chilikrydda och 1 äggvita, sen steka på! Och till blev det ugnspotatis med BBQ-krydda på. 70 gram är inte så mkt men det var supergott det med!
 
JA SÅ DAG 9 har avlöpt smärtfritt - en bra dag & nu är det skönt med helg! I har somnat och jag och M ska börja så smått att renovera i gästrummet nu ikväll redan. Måste passa på när knoddan sover!

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Är det något speciellt som jag missat att man ska väga sig efter 10/20/30 dagar på FF? De flesta verkar ju göra det.. :) Trevlig helg!

Svar: jA, jARKKO skrev i ´sin blogg att man ska göra det om man vill. Så säkert därför! Plus att man kan skriva på deras facebook om hur det gått första 10 dagarna! Tack detsamma! =)
christinalicious.blogg.se

2012-11-09 @ 22:01:25
URL: http://wangberg.blogg.se
Postat av: Ina

Wohoo! En fitnessfightare!Vad roligt :D Hur går det för dig? :D Roligt? :D

Ps. Tack för keso- samt kesellatipset! :D

Svar: Ja kul med flera som kör 6 bloggar dessutom =)Det går bra för mig även om jag önskat en snabbare förvandling, -2 cm på checken efter 10 dar!
christinalicious.blogg.se

2012-11-10 @ 16:59:10
URL: http://inas.se
Postat av: Ina

Du, tro mig, vid nästa mätning så kommer det ha rasat till! :D Kommer att följa dig här nu :)

2012-11-11 @ 11:11:59
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0