Dag 6 - Fitnessfighten

DAGENS KÄK BLEV detta, inte alls dumt.

Frukost: Frebaco musli hallon/Persika + lättyoghurt 3 dl
2 äggvitor + lite grönsaker

Mellis: Kesella med hallon

Lunch: Allaska pollock-fisk, ris, wokgrönsaker och en knäckemacka med skinka

Mellis: Kesella med hallon

Middag: Färsk tagliatelle pasta 25 gram, wokgrönsaker med citron, chilikeso och rökt skinka

Kvällsmål: Kesella med röda och svarta vinbär, björnbär och hallon

ALLT SOM ALLT cirka 1500 kcal. Var riktigt trött när jag skulle dra iväg på träningen ikväll, inte taggad alls. Undrade typ "vad är det jag håller på med?" "Vad är det för mening?" "Varför inte va hemma med lil-hjärta?" "Kommer det ens ge nåt resultat all denna möda?"

MEN DET ÄR ju precis när man känner sig så där trött och sliten som träningen är uppiggande. Väl där och efter 5 minuter på löpbandet så kände jag mig mycket mera allert igen! Och det var kul! Nu ska jag packa väskan för imorgon blir det lunchträning! =)

KVÄLLENS BELÖNING FÖR EN BRA DAG: Chai tea, så jädra gott, smakar typ jul!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oh, det dät theet såg gott ut =) Ingen tedrickare, men kanske värt o prova =)

2012-11-06 @ 21:33:46
URL: http://vantastider.blogg.se/
Postat av: Anna Grahn

så taggad ja blir nu att köpa lite kesella :)

2012-11-07 @ 08:40:14
Postat av: Tess

Grönt te är bra att dricka när man vill gå ner i vikt=)

2012-11-07 @ 14:20:21
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0