Dag 4 - Fitnessfighten

DET HÄR ÄR den första dagen som jag känt av att kroppen ligger på kaloriunderskott. När jag blev väckt inatt var jag så himla hungrig, det bara skrek i magen. Och då äre skitsvårt att somna om ... Men jag äter som jag ska, var tredje timme och väger allt. Idag har det blivit kesellaplättar, minikeso med äpple/kanel, lax och bulgur, minikeso, kyckling och bulgur och till kvällsmål 140 gram kesella.
 
MEN DET ÄR ju iofs bra att känna av lite hunger det betyder ju att förbränningen är på topp! Träningen var riktigt skoj ikväll, och den nya övningen som vi fick kändes. Det var en riktig mag-killer =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har också känt mig extremt hungrig vissa tillfällen, då har jag provat dricka lite vatten och oftast går det över :)

2012-11-07 @ 20:12:45
URL: http://wangberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0