Dag 3 - Fitnessfighten!

INGET NYTT UNDER solen kan man säga! Vi har tränat enligt programmet, och det går super! Tycker inte det är så hård träning, hade väntat mig mer träningsvärk faktiskt! Frulle som vanligt, lax till lunch och kött till middag. Och jag är verkligen inte sugen på ngt annat utöver kostprogrammet kan jag säga! Man mår ju super av att käka så här!
 
MIN FAMILJ HAR varit och hälsat på idag också. Isabelle fick presenter från Gran Canaria, vi fikade (de muffins/mackor och jag minikeso) och då blev de riktigt nyfikna på mitt kost- och träningsschema! Kul! Lånade till och med ut lite mattips!
 
PRÖVA WOKA GRÖNSAKER i citron istället för olja/smör, det blir jättegott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0