Dag 27 - Fitnessfighten!

HOHO NU ÄR det bara 3 ofattbara träningspass kvar! Har varit en bra dag idag förutom att det regnade som satan och är världens tristaste väder. Fick ett ryck efter jobbet så bellan och jag styrde ihop ett gäng lussekatter. Inte det smartaste draget om man kör FF, man vart ju skapligt sugen om man säger så. Nygräddade bullar luktar kalasgott. Men till helgen kan jag lova så ska jag smaka. M gav dem godkänt och Isabelle också.
 
DET HÄR HAR jag käkat idag:
Frulle: Yoghurt och musli + 2 äggvitor (nämen vilken surprise va!?)
Mellis: Banan och minikeso
Lunch: Tonfisksallad med lite matvete
Mellis: Minikeso med päron
Middag: Kyckling, zucchini. paprika, ris och 1 knäcke med skinka på
Kvällsmål nu: Kesella med pepparkakskrydda på *nam nam*
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Men åh! Lussekatter!!
Alva fick en pepparkaka idag och oj så gott det luktade!

2012-11-27 @ 21:19:41
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0