Dag 26 - Fitnessfighten

DET HÄR TYCKER jag är det jobbigaste med Fitnessfighten just nu:
SPRINGA 2 KM på 10 minuter med redan trötta ben. Annars var det ett skoj pass idag, helt "nya" övningar eftersom vi nu fick komponera ihop passet själv. Gjorde dock inte det utan körde det första FF-passet som vi fick den 1 november. Man känner skillnad. Tex att stå i plankan går lättare nu ... bra det! Annars var det galet mkt folk på gymmet ikväll och det är inte så vidarns värst kul, bättre när det är lite glesare så man får plats att ta ut svängarna och använda en matta i lugn & ro ... men nu är det gjort! 4 dagar kvar! Weee! Det går ju som smort detta! Imorse fick jag på mig mina nytvättade gammjeans utan problemas, sköööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0