Dag 25 - Fitnessfighten!

IMORSE VAR DET bara jag & bollarna som trängdes på gymmet ... inte såå mkt trängsel alltså men dessa har en förmåga att rulla omkring och vara ivägen ... Men kan väl va så att folk gör annat en söndagsmorgon, myspyser hemma i stugorna, kanske är bakis?! Inte jag, fy va skönt! Strax efter 9 var jag på gymmet och rev av dagens Fitnessfightenpass! Gick hur bra som helst. Cardion blev 10 minuter löpning a 2 km och Cross trainer i 15 minuter. Lade i en extraväxel nu när det bara är ofattbara 5 (!!) dagar kvar av FF! Efteråt var jag helst slut.

Kommentarer
Postat av: Tess

Grymt jobbat! Ja nu är vi snart i mål. Borde firas med några timmar på relaxen? =)

Svar: YEs! LÅter som en utmärkt ide, har själv funderat lite på HUR man ska fira! Skriver n¨åt på fejjan =)
christinalicious.blogg.se

2012-11-25 @ 13:46:36
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0