Dag 22 - helt j-vla slut!

NU ÄR TRÄNINGSPASSET inte speciellt roligt längre. Är helt slut i kroppen. När jag kom hem efter jobbet, gått de 2 kilometrarna hem och hämtat en sur tös på dagis så var jag totalt slut på ork och energi. Men taggade till. Åt en kycklingsgryta med curry och kesella. Väntade ett par timmar och drog på gymmet. Väl där så funkar det ju ... men jag vill snabbspola de här 8 dagarna som är kvar nu!
 
ÄNDÅ KÄNNS DET som om november har gått skitfort hitills. Som det bara flugit iväg de här 22 dagarna! Imorgon tänkte jag ta min friskvårdstimme och lyxa till det med träning på lunchtid. Så har man kvällen fri till familjen och så ... ska bli skönt med helg nu!
 
HADE DET VARIT enkelt så hade alla gjort det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0