Dag 21 - Fitnessfighten!

HADE ONT I huvvet idag när jag skulle åka och träna men jag kom hem och huvudvärken var puts väck - skönt! Men det var inte ett lätt pass idag! Men jag genomförde och det tog bra precis 1 timme. Känns så jäkla bra! =) Varför har jag inte gjort det här förut!? Det är ju så här man ska käka!
 
DAGENS FITNESSFIGHTENMENY FÖR MIG:
frukost: yoghurt, musli och 2 äggvitor
Mellis: minikeso och ett äpple
Lunch: kycklingfilé, lite ris och wokgrönsaker samt en knäckemacka med skinka på
Mellis: Kvarg med hallon
Middag: 140 g tonfisk, lite fullkornsbulgur, tomat/gurka och morot, knäckebröd med skinka
 
NU BLIR DET chill i TV-soffan! Är så jädra nöjd nu när det är 9 dagar kvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0