Dag 20 - Fitnessfighten

NU NÄR JAG har smält mina resultat under dagen idag så är jag rätt nöjd ändå! Kan ju konstatera att de byxor som jag hade på mig innan graviditeten med I sitter som en smäck numera! Innan FF var de supertajta men nu känns de bättre. Och hur bra är det inte att vara tillbaka i samma form som innan bebismagen!? Sen lär det vara "bra kilon" som jag tappat, de 2,8 kilona, eftersom det lär bestå av fett och inte bara en massa vätska eller så ...
 
SÅ JAG ÄR nöjd! Nöjd med kvällens träning också, det bränner gott i magen efter reversed crunch och fällkniven på det! Shit vilka övningar! Nu är 2/3 av fighten gjord! Wehoo va bra vi är tjejjor! Känns som att den roligaste delen av FF börjar nu när man kan skönja målet och det är så lite kvar. Samtidigt den jobbigaste delen eftersom att kroppen börja kännas lite sliten!
 
Firar 20 dagar Fitnessfight med lite kvarg och frusna hallon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0