Dag 14 - Fitnessfighten

VILL DU HA en powerövning? Som känns na jävulst! Knäböj på ett ben är otroligt jobbigt! Det var dagens nya övning i Fitnessfighten och nog den jobbigaste hittills. Inte helt lätt att få till men det känns i benen kan jag lova. Idag hade jag med mig pulsklockan på passet och kom upp i 170 pulsslag på löpdelen från början. Bör väl vara runt 85 % av maxpuls, har inte testat den så jag vet min maxpuls men gissar på nåt sånt ...
 
SÅ DET KÄNDES som vi fick till ett bra pass på en timme ikväll. Tack för sällskap!
 
KNÖBÖJ MED ETT BEN. Stå på ett ben och håll balansen med ena handen/armen. Knät skall gå rakt framåt under hela övningen. Övningen är från World of shapes sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0