Dag 1 - Fitnessfighten!

DET BLEV EN bra dag det här. Man är mycket mättare på 1500 kcal än vad jag hade väntat mig! Till eftermiddan blev det en Skyr jordgubb (svingoda) och till middag fixade jag fläskfilé med ugnsrostade grönsaker och till det bearnaisekesella. Bearnaise kanske är synd att kalla det, ha ha! Men det var inte så tokigt!
 
DET VAR KVARG, vitvinsvinäger/citron, dragon, persilja och salt/peppar. Tror M uppskattade middan efter lunchen jag skickade med iaf, jag hade glömt att krydda totalt!
 
TRÄNINGEN KÖRDES PÅ gymmet ikväll, tog ganska bra precis 1 timme. 10 minuter löpning, styrkeövningar följt av 10 minuter rodd och ett gäng styrkeövningar till. Ungefär så ... Men ... jag ycker nog det skulle vara halvsvårt att köra hemma om man inte har lite olika hantlar. Använde tex. 4 kg på triceps press och 2 kg på lateral raise. A men jag gillar't! Å gilla att ja fick sällsis ikväll =P
 
Kesellabearnaise tillverkning!
Morgondagens lunchlåda!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

bearnaisekesella lät spännande:D

2012-11-02 @ 03:01:08
URL: http://endorfinkickar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0