Torsdagskvällen!

BLEV RIKTIGT LYCKAT igår! Först spelade vi lite brännbol, typ 20 minuter med vätskepauser emellan, ha ha! Jag är verkligen värdelös på att slå men det var kul ändå. Sprang så att jag sträckte baksidan på knäet, har skitont i dag och kan knappt stödja på benet då jag går uppför trappen ... *suck* Hoppas det blir bättre snabbt för det har jag inte lust med. Vill ju springa.
 
IAF SÅ GICK vi ner på matfesten efter brännbollen, var bra med folk där, kul att Härnösandsborna hittat ut, hi hi! Antar att fri entré och god mat lockar! Perfekt koncept! Riktigt trevligt med liveband och fotbollen på stormskärm. Käkade en viltskavslasagne med chevreost, den var grym. Chevre är ju sjukt gott!
 
"Om du vill vara dig själv för en stund". Blev bara öl igår.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0