Shortspremiär & äntligen lite löpning!


ISABELLES OUTFIT IGÅR: nya shortsen från H&M. Så jädra söt i dem! Och idag har det ju också varit shortsväder, helt sjukt varmt & härligt! Bra start på dagen med en promenix ner på stan och date med Nathalie och Ellen. En kaffe hanns också med, inte helt fel =) När vi skilts åt så tyckte jag det var lika bra att klara av midsommarhandlingen på boa, var knappt en kotte där idag, men nu är jag en box rosé rikare och kö slapp jag! Kommer bli så roligt på fredag, längtar!

KOM HEM OCH solade på altanen och började på Malin Ewerlöfs bok om löpning, shit vilken fin bok. Man blir typ springsugen av att titta på bilderna! Så när M kom hem stack jag ut på en runda, nästan 9 kilometer och 50 minuter blev det i den 20-gradiga värmen. OCh nu sitter jag här med lite ont i huvvet .... mera vatten!!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Shortsen var jättesöta! :)

Fan vad duktig du är med träningen, jag har inte tränat på evigheter och magen sväller bara mer och mer :/

Typ allt har jävlats idag, jag får inte ut den lön jag ska ha så semestern blir ju skitkul, eller inte!
Mats har blivit utskriven från psyk och han har väntat på en läkartid sedan i april och har inte fått någon än och står inte uppskriven heller..
Ny dag imorrn och jag hoppas den dagen blir lite bättre! :D

2012-06-18 @ 19:47:24
URL: http://minbebis.com/blogg/bebisdags

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0