Nu jäklar ...

... KAN VI SPELA kubb om det är det vi vill! Dubbelkubb eller varför inte trippel!? Beställde hem 1 st kubbspel från nätet och det kom igår, tänkte hämta ut det imorse då vi var ute och gick. Han i butiken stoppade mig direkt och sa, "jaha, är det ditt paket, det kommer du aldrig få med dig hem!" Jag tänkte, va fan så klen är jag väl inte, klart jag kan bära hem ett kubb! Det visade sig vara 3 kubbspel i världens otympligaste kartong! Öppnade paketet på plats och fick rum med 2 under vagnen och 1 fick jag hålla i handen. Kände mig som ett miffo!
 
ROLIGAST VAR NÄR han frågade: "Får jag fråga vad det är du har beställt som är så tungt".Misstänksam om nånting! Ha ha!
 
JEPP OCH FÖRUTOM KUBB så har jag och I styrt upp städningen här hemma idag. + legat 2 timmar på altanen, måste varit sommarens varmaste dag idag! Sååå härligt!
 
TUUUNGT!

Kommentarer
Postat av: Tess

Och själv jobbar man...

2012-06-21 @ 20:36:49
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0